We hebben een 30 dagen retourbeleid, wat betekent dat u 30 dagen na ontvangst van uw artikel de tijd heeft om een retour aan te vragen.

Als je product ongebruikt is en in de originele verpakking zit, je je nog in de aankoopperiode van 30 dagen bevindt en het product aan de onderstaande voorwaarden voldoet, bieden we je graag je geld terug! We hebben een 100% tevredenheidsgarantie of je geld terug-garantie omdat we geloven dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en je verwachtingen zullen overtreffen.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@maloria.nl

Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u een retourlabel en instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

U kunt voor elke retourvraag altijd contact met ons opnemen via info@maloria.nl

Bestelling annuleren

Je bestelling wordt volledig terugbetaald als je deze binnen 5 minuten na aankoop annuleert. Stuur ons een e-mail als je de bestelling wilt annuleren. Als bestellingen eenmaal zijn verzonden, kan de bestelling niet meer worden gewijzigd.

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Ga als volgt te werk om beschadigde of onjuiste artikelen te retourneren:
(1) Neem contact op met onze klantenservice via e-mail info@maloria.nl
(2) Stuur een foto mee met een beschrijving van het beschadigde of onjuiste artikel en het bestelnummer dat aan het artikel in kwestie is toegewezen.
Zodra we je e-mail hebben ontvangen en de schade hebben beoordeeld, nemen we contact met je op om het gewenste resultaat te bepalen. Houd er rekening mee dat alle beschadigde, defecte en onjuiste artikelen binnen 7 dagen na levering moeten worden gemeld.

Ruilen
Wij bieden helaas niet de optie om producten te ruilen. De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is om het artikel dat u hebt ontvangen terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, een nieuwe bestelling aan te maken voor het gewenste artikel.

Artikelen die niet in aanmerking komen voor volledige retournering
Gratis/promotionele artikelen komen niet in aanmerking voor een geld-teruggave. Als aan de bovenstaande retourvoorwaarden is voldaan en de retourzending is goedgekeurd, ontvang je een tegoedbon. 

Retourkosten

De retourkosten zijn voor rekening van de klant en staan gelijk aan de werkelijke kosten van de retourzending.
 
Terugbetalingen
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, krijg je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@maloria.nl